Ahad, 5 April 2009

BANTUAN

Soalan Yang Banyak Ditanya Tentang GDI

Disini anda akan menemukan jawapan soalan yang ditanya oleh rakan-rakan GDI

1.Q. Adakah perlu saya promosi sistem ini?
A. Semestinya tidak! Domain anda adalah kepunyaan anda mengikut apa saja keperluan yang anda inginkan.Anda boleh membina apa saja perkara mengikut keperluan anda.Anda boleh menjual sesuatu yang anda mahu.Ia adalah domain anda! Pembayaran GDI adalah peluang untuk anda buat duit anda.Ia adalah terpulang kepada anda jika anda ingin menambah pendapatan.Disana tiada paksaan untuk melakukannya,ia akan berada disana hanya sebagai bonus..

2.Q. Bolehkah saya menggunakan Frontpage?
A. Anda tidak dipaksa untuk menggunakan website builder.Ia akan berada disana sehingga anda memerlukannya.Anda boleh menggunakan apa saja software yang anda suka untuk membina website anda.

3.Q. Bagaimana saya ingin mendapatkan website builder?
A. Login ke akaun control panel, klik link ke domains dan anda sedang menuju perjalanan kesana..

4.Q. Adakah anda buat duit dengan sistem tersebut?
A.Ya kami sedang mempromosi sistem tersebut sekarang dan sedang buat duit keatasnya.

5.Q. Adakah disana ada kemudahan untuk memulakan bisnes ini?
A. Ya perkara yang paling mudah untuk dilaksanakan ialah Isi borang invitation email form dari control panel anda 100 prospek sehari.Anda boleh juga membeli 1000 prosepk berharga 45 usd.Mengikut pengalaman kami inilah perkara yang paling cepat untuk memulakan bisnes ini.Selain itu anda boleh menggunakan sistem hit2u.com (19 usd sebulan) dan GD.bz ( Percuma)

6.Q. Apakah nama besar yang menggunakan dot.ws ?
A. GDI (www.WebSite.ws) menawarkan penyelesaian global untuk pendaftaran alamat internet melalui dot.ws "website" top-level domain extension bagi web perniagaan dan web peribadi. Syarikat ini sangat kommited menawarkan kemudahan & keperluan penyelesaian alamat internet yang mudah diingati .Pendaftaran berakhir .ws "web site" domains termasuklah web individu,perniagaan kecil-kecilan dan syarikat besar diseluruh dunia iaitu melebihi 180 buah negara termasuklah syarikat terbesar seperti Yahoo (NASDAQ: YHOO), Intel (NASDAQ: INTC), Cisco Systems, Inc. (NASDAQ: CSCO) and AT&T (NYSE: T).

7.Q. Saya telah menyertai .WS kommuniti Dimana dan apa saya perlu buat sekarang?
A. Sila Log masuk ke akaun member's www.website.ws/members. Anda boleh meluaskan perkhidmatan untuk set up domain dan e-mail akaun. selanjutnya , anda boleh mengakses perkakasan alat pertolongan & informasi. Pastikan anda menyertai GDI Forum setiap hari untuk mendapatkan tips, ideas, pemberitahuan, team building dan leadership.

8.Q. Apakah jenis pembayaran yang diterima oleh pihak GDI?
A. Anda boleh menggunakan perkhidmatan seperti berikut major credit cards: American Express, Discover, MasterCard, or Visa. Sebagai tambahan kami menerima PayPal dan USA check akaun..

9.Q. Bagaimana sekiranya saya tidak mempunyai sebarang kredit kad?
A. Anda boleh memohon Visa Electronic Signature Card di http://payoneer.com/. Tiada Cek kredit dan bank akaun diperlukan! Pilihan terbaik bagi international members!

10.Q. Saya tidak ada asas untuk membuat website profesional?
A. Tidak mengapa kerana kami menyediakan pilihan menggunakan website builder walaupun anda tiada asas html dan website!

11.Q. Bagaimana saya ingin membuat website menggunakan website builder?
A. Sila masuk keakaun member's area dan klik tab Domain ,pilih Site builder ,ikut arahan dan anda boleh membina website dalam masa beberapa minit sahaja.

12.Q. Apakah dia URL's untuk saya membuat promosi Peluang GDI busnes ?
A. Sila layari mukasurat GDI URLs dimana anda akan dapati list URLS and Banners yang sangat lengkap untuk anda memulakan promosi Disini disertakan beberapa URL yang penting sahaja:-

http://www.website.ws/USERID or
http://www.movie.ws/USERID or
http://www.movie.ws/USERID/show
(You can personalize this link for your visitors by using their First and Last Name. You would replace "show" with First&Last)
www.my.ws/USERID (Your access code is your USERID)

0 ulasan:

JOIN MY TEAM

JOIN MY TEAM
DAFTAR SEKARANG!

Teks untuk tes

Template by - Abdul Munir - 2008 - layout4all