Ahad, 5 April 2009

SYARIKAT

Global Domain International - GDI

Syarikat Global Domains International (GDI) telah berada dipasaran sekitar 1999.Ia dimulai 2 orang Usahawan Internet oleh En.Michael Reed and Alan Ezeir sebagai perkhidmatan pendaftaran nama baru domain , pembukaan peluang bagi pendaftaran nama domain yang pelbagai. Dua sahabat ini dari sebuah negera sebelah barat SAMOA dimana penggunaan domain yang berakhir dengan WS.Mereka membeli dan menjual domain dot.ws ,ia bermakna WS = Website..Sekitar 180 negara telah menggunakan website WS kerana ia unik dan relatif nama domain terbaru ,anda mempunyai banyak peluang untuk mendapat domain yang anda suka.Pendaftaran nama domain bersama GDI diatas website.ws .

Peluang Perniagaan Dengan GDI

Disamping anda mendapat website domain untuk kegunaan bisnes anda ,GDI memberi tawaran bisnes terhebat peluang perniagaan dirumah. Anda akan mendapat residual income dari prospek yang anda ajak untuk mendaftar atau join dengan sistem GDI dibawah anda kerana ia akan menghubungkan ramai orang didalam GDI ws domain .Anda boleh menjual kepada mereka walaupun mereka telah mempunyai domain dot.com dot.net .Global Domains International juga menawarkan pendaftaran segera 24 jam sehari, pengaktifan DNS Global ,Pengurusan domain , dan paling menarik Video percuma berteknologi tinggi yang dapat menjual untuk anda 24 jam seminggu . Peluang ini sangat susah anda dapat di company lain. Video sebegini telah menolong beribu-ribu rakan GDI yang lain yang membuka akaun setiap hari secara otomatik.

Adakah anda ingin membuat wang lewat diinternet? Marilah bergabung dengan sebuah syarikat yang mempunyai reputasi tinggi dan sesuatu yang bijak untuk dibuat.walaupun ws tidaklah sepopular dan anda masih boleh buat duit bersama GDI website business.Anda telah mendaftar dengan Syarikat yang hebat.Pada tahun 2000 Majalah inc500 telah meletakkan syarikat ini Top 50 dari 500 listed.paling tercepat tumbuh di USA.

Apabila anda telah mendaftar dengan GDI,maka pada bulan pertama percuma dan untuk bulan seterusnya juga percuma.Ya ! ini adalah yang termurah pilihan company di luar sana.Akan tetapi bisnes yang anda bina dengan GDI akan mambayar akan dirinya sendiri secara paling tercepat dan akan berkembang ,mengganti income bulanan anda.GDI menawarkan penyediaan perkakas (TOOL) untuk menolong promosi web bisnes online anda. Selain perkara tersebut anda boleh menunjukkan yang terbaik pada prospek pelanggan anda melalui video dari sistem GDI.di punyai oleh web peribadi dan anda akan melihat betapa senangnya ramai orang akan mendaftar dibawah anda.

Tanyalah diri anda....

Adakah anda telah penat buat oranglain kaya?

Jawapan anda disini...............

Akan tetapi anda masih punya peluang untuk buat duit sebenar diinternet...Mari saya tolong tunjukkan!

Apakah dia GDI ? Ia adalah Global Domain International

Ia adalah sebuah syarikat yang mengeluarkan website peribadi dan bisnes beserta nama domain yang anda pilih sendiri
Ia adalah suatu sistem yang membenarkan anda untuk membina pendapatan sebagai rakan GDI .
Peluang membina pendapatan hanya dari rumah .Pendaftaran Domain dot.ws Kos semurah RM 35.00 sebulan (10 Dollar)

Berita Terbaik ...Dapatkan lebih banyak domain dari sekarang....com .net .org .biz .info .mobi .name .us .in .cc .cn .bz .tv .la

0 ulasan:

JOIN MY TEAM

JOIN MY TEAM
DAFTAR SEKARANG!

Teks untuk tes

Template by - Abdul Munir - 2008 - layout4all